תורת השיווק לימודי הנדסת תוכנה לתואר ראשון .B.Sc

תורת השיווק




Marketing Fundamentals
קוד הקורס: 12027
2.5 נ"ז

מטרות הקורס
בעידן בו התחרות על ליבו של הצרכן היא מהירה וגלובאלית ומתרחשת בזירות שונות, וירטואליות ומוחשיות בעת ובעונה אחת, יש חשיבות רבה בהפנמת הגישה השיווקית השמה את צרכי הלקוח במרכז ורואה במענה הנכון לצרכים אילו יתרון תחרותי בר קימא לעסק. הדבר נכון לשיווק מוצרים פיסיים ועל אחת כמה וכמה בעת שיווק שירותים שהם במהותם בלתי מוחשיים ולרוב אינם מאפשרים התנסות טרם צריכה. מטרת הקורס היא הקניית היכולת להבנת הגישה השיווקית והקניית הכלים הדרושים על מנת לבנות תכנית שיווקית מסודרת ולהשתמש באמצעי הקידום המרובים והמגוונים העומדים כיום בפני מנהל השיווק.

נושאי הקורס
הגדרת הגישה השיווקית, ניתוח סביבת התחרות, אסטרטגיות תחרותיות בשיווק, פילוח שוק, בידול ומיצוב, מותגיות, תמהיל השיווק על מרכיביו: תמהיל המוצר, תמהיל המחיר, תמהיל ההפצה ותמהיל קידום המכירות הכולל פרסום, יחסי ציבור, מכירה ישירה, קידום מכירות ושיווק ישיר. עידן האינטרנט והרשתות החברתיות וערוצי השיווק המתבססים עליהם.
שיווק שירותים לעומת מוצרים: מאפייני השירות, התנהלות הלקוח וציפיותיו כצרכן שירות, "מודל הפערים בשירות" ו"משולש השירות" תכנון מערך סביבת השירות ותכנון תהליך זרימת השירות, עובדי שירות, ניהול שביעות רצון לקוחות ותלונות לקוח, יצירת נאמנות לקוחות.

דרישות הקדם והדרישות המקבילות הינן:
דרישות קדם: פרויקט גמר בהנדסת תוכנה (10051)
דרישות מקבילות: אין

לחצו למעבר אל תכנית לימודי הנדסת תוכנה לתואר שני

לייעוץ אקדמי אישי מלאו פרטיכם

צור איתנו קשר »

אני מאשר/ת קבלת מידע פרסומי מהמכללה

מוזמנים להתייעץ איתנו