תעשיה וניהול הוא מתחומי ההנדסה שיהיו רלוונטיים תמיד לכל ענפי התעשיה. בכל חברה נדרש מהנדס תעשיה וניהול שאחראי על כך שדברים פשוט יעבדו כמו שצריך, שיהיה תיאום בין שלבי ייצור ובין אגפים או מחלקות. אם עד לאחרונה לא היו כמעט אפשרויות ללמוד לימודי הנדסת תעשיה וניהול בירושלים, בוודאי לא במקום המתמקד כולו בהנדסה, היום ישנו מקום מצויין ללימודי הנדסת תעשיה וניהול בירושלים: עזריאלי המכללה האקדמית להנדסה בירושלים. במכללה ניתן ללמוד תחומי הנדסה שונים, מלימודי תואר בהנדסת אלקטרוניקה ועד לימודי הנדסת חומרים.

לימודי הנדסה בירושלים

כאמור, האופציות ללמוד לימודי הנדסה בירושלים היו מעטות ורבים העדיפו להרחיק עד לטכניון על מנת ללמוד במוסד המתמקד כולו בהנדסה. אין ספק שהאפשרות ללמוד לימודי הנדסה בירושלים, ממש קרוב לבית מקלה מאוד על סטודנטים. בעזריאלי המכללה האקדמית להנדסה הסטודנטים יכולים ללמוד לימודי הנדסת תעשיה וניהול בירושלים או תחום הנדסה אחר גם קרוב לבית וגם באווירה ביתית, נעימה ובסגנון צעיר וכיפי. כאן הם יכולים לשלב בין בית לבין מוסד לימודים שהוא בית.

מהנדס תעשיה וניהול תנאי קבלה

אם ישנם מוסדות בהם מהנדס תעשיה וניהול תנאי קבלה נראים מאיימים מאוד, בעזריאלי המכללה האקדמית להנדסה נקבעו מבחירה תנאי קבלה ידידותיים הפותחים את הדלת לעולם ההנדסה לסטודנטים רבים יותר. תנאי הקבלה הידידותיים ללימודי הנדסת תעשיה וניהול בירושלים אינם באים על חשבון רמת הלימודים הגבוהה והמקצועיות של המקום. החלטה על מהנדס תעשיה וניהול תנאי קבלה גבוהים מאוד במוסדות אחרים רק מקשים על הסטודנטים ויוצרים אווירה מלחיצה עוד לפני תחילת הלימודים. בעזריאלי המכללה האקדמית להנדסה המטרה היא להוציא מהנדסים איכותיים אל התעשיה הישראלית כשאת איכות המהנדסים, הידע והמקצועיות שלהם יקבעו רק הלימודים עצמם.

לימודי תואר בהנדסת אלקטרוניקה

מעבר ללימודי הנדסה תעשייה וניהול בירושלים, תחום אחר ומבוקש מאוד הוא לימודי תואר בהנדסת אלקטרוניקה. הנדסת אלקטרוניקה היא תחום ותיק יחסית אך נשאר תמיד רלוונטי. בעזריאלי המכללה האקדמית להנדסה מוצעים לימודי תואר בהנדסת אלקטרוניקה ברמה מצוינת. בוגר המכללה יגיע למקום עבודה כשהוא מעורה בצרכים של השוק הישראלי והבינלאומי. במכללה מרצים מיטב המרצים המגיעים לא רק מן האקדמיה אלא גם מן התעשיה כך .שהמכללה היא אמנם מוסד אקדמי אך פועלת בשיתוף פעולה מלא עם התעשיה. לכן, בין אם אתם מחפשים לימודי הנדסת תעשיה וניהול בירושלים, לימודי תואר בהנדסת אלקטרוניקה או תחומים אחרים בהנדסה- עזריאלי המכללה האקדמית להנדסה בירושלים היא מקום מצוין.

קרא עוד